|
O značceZnačka Laura Verdi se poprvé objevila na českém trhu v roce 1997 jako chráněná obchodní značka společnosti Siamco, jejíž obchodní aktivity v ČR začaly již v srpnu roku 1991. Distributor šperků značky Laura Verdi si kladl za cíl spojit vnímání značky s módností, nápaditostí, působivým designem, elegancí a to vše za přijatelnou cenu pro každého zákazníka.Od začátku působení na českém trhu se značka Laura Verdi snažila být přítomna na všech významných módních akcích. Našimi šperky jsme doplňovali většinu kolekcí zúčastněných firem na všech ročnících celorepublikového turné módních show „Módní esa“, pořádaných módní agenturou Top Models - Praha a některých ročníků módních show „ProFashion“, které pořádala společnost OP Prostějov. V roce 1995 jsme se jako distributor šperků v ČR (Siamco – předchůdce značky Laura Verdi) zúčastnili jako jeden ze sponzorů soutěže krásy MISS ČR´95. Do soutěžního ročníku jsme věnovali celkem 42 korunek pro všechna kola soutěže, včetně finálového. Nejvzácnější naší korunku si v tomto ročníku nasadila Monika Žídková, jako vítězka MISS ČR´95 a budoucí MISS EUROPE´95. Na večerním korunovačním plese po volbě Miss ČR´95 pak byla tehdy nejvzácnější korunka MISS vydražena za 250.000 Kč. V dalším ročníku MISS ČR´96 pak pomohl náš zapůjčený bižuterní kostým „Orient“ jedné z finalistek ve volné disciplíně k získání titulu MISS ČR´96. Onou soutěžící byla Petra Minářová. V období do r. 1999 (kdy TV Nova původně patřila společnosti CME) zdobily moderátorky hlavní zpravodajské relace (Televizní noviny) hlavně šperky zn. Laura Verdi. Rozsah činnosti: - bižuterie – výroba a prodej - stříbrné šperky – výroba a prodej - zlaté šperky – výroba a prodej - reklama - zakázková výroba reklamní bižuterie a šperků - aranžérské potřeby – výroba a prodej - módní doplňky - prodej |
Kontakty
|